31 Mayıs 2016 Salı

ilk 3`lüm -3-

Ve odaya girdiğimizde kadir uyumaya başlamıştı. Bizde yanına uzandık. Saat 3:30 olmuştu Sabah ilk ben uyandım. Saate baktığımda .... thumbnail 1 summary

Ve odaya girdiğimizde kadir uyumaya başlamıştı. Bizde yanına uzandık. Saat 3:30 olmuştu

Sabah ilk ben uyandım. Saate baktığımda .8:30 olmuştu. Kalktım soğuk bir duş almak için banyoya gittim. Güzel büyük bir banyoydu. Güzel ve çok büyük bir küvet, banyo dolabı,büyük bir ayna, tuvalet ve lavabo vardı. Duşumu aldım. Karnım acıkmıştı. Dolabı açtım. Ne yesem diye bakınırken muz gördüm iyice olgunlaşmışlarından İki tane aldım. Balı çıkardım. Ve meyve suyu. Balla muzu ezdim. Üstüne akşam masadan kalma birkaç bademi ekledim. Artık doping tamamdı. Karnımı doyurdum. Meyve suyunu alıp tekrar içeri döndüm. Başka birinin evinde çırılçıplak dolanıyordum. Odaya girdim ayfer ve kadir hala uyuyordu. Yatağa yaklaştım. Kadirin sikini ağzıma aldım ayferin amını da okşamaya başladım.ayfer ilk uyanan oldu. Gülümsedi.
-Beklediğimden daha çabuk alıştın saksoya dedi.

Ağzım doluydu ses etmedim. Sadece onu da çekerek benimkini ağzına verdim. Şimdi ben adamın yarağını yalarken karısının da ağzına vermiş oldun. Sabah sabah güzel bir pozisyondu. Bunları düşünürken kadirde uyanmış kafamı bastırıyordu. Yattığı yerden ağzımda git gel yapmaya çalışıyordu. Ayfer ise bana sakso çekerken eliyle taşaklarımı avuçluyor göt deliğimi okşuyordu. Hafiften baskı yapıyordu. Akşam kocasının parmakladığını şimdi o yokluyordu. Kafamdan ve vücudumdan bunlar geçerken kadirin geliyorum demesiyle irkildim. Kaçamadım. Ağzıma boşalmaya başladı.. bitmek bilmiyordu . ne çok boşalmıştı. Bittiğinde ise ayferi yanıma çektim ve ağzımdaki dölleri karı koca arasında paylaştırmaya başladım. Bu arda bende ayferin arkasına geçtim. Ve o muhteşem göt deliğini yalamaya başladım. Yeterince kıvamına gelince de yavaş yavaş tadını çıkara çıkara sokmaya başladım. Bu göt deliği neden bu kadar tahrik eder insanı. Offf. Çok güzeldi ve boşalacağımı anladım çıktım içinden. Amına girdim. Am göt kadar zevkli değil. Kabul güzel ama zevkli değil. Amına gidip gelmeye bağladım pozisyonu değiştirmeden. Bu arada kadir eğildi ve karısına çakarken taşağımı yalamaya karısının amını dilemeye başladı. Boşalmaya yaklaşmıştım ve geri dönüşü yoktu. Hızlanmaya başladım ve deli gibi boşaldım. Saate baktım bu keyif tam 1 saat sürmüştü.

Ayferle kadir kalktı. Duşa gitti bende onlarla beraber gittim. Ama ben girmedim.. Sadece elimde sigara o iki güzel insanın sevgi ve ilgiyle birbirini yıkamasını, yıkarken okşamasını, okşarken cilveleşmesini izledim. O zaman anladımki birbirlerini çok seviyorlar. Birbirlerine ne kadar güzel bakıyorlar. Seks onlar için sadece araç. Amaçları ise hayatlarına ufak renkler katmak. Bu işin orospulukla yada gavatlıkla-adına ne derseniz diyin- alakası yok. Çocukken ip atlayayak top oynayarak hayatına renk katanlar şimdi bu şekilde katıyorlar.

Duşları bitti yine çırılçıplak bir şekilde espriler eşliğinde beraberce kahvaltımız hazırlamaya başladık. Birbirmize dokunmalar seksi laflar ufaktan taciz etmeler parmaklamalar sürtünmeler derken sofraya oturduk. Konuşmaya başladık. Tanışma hikayeleri filan derken ben beynimi kemiren bir soru sordum ayfere
– kocanla benimkinin boyu hemen hemen aynı 13 cm. filan siz kadınlar büyük yaraklardan hoşlanmazmısınız. Dün gece hiç bunu hissetmedim hatta zivanadan çıkmış gibiydin.
Ve o an hayatımın cevabını aldım.
– Önemli olan amı değil beyni sikmektir. Bir kadını hiç dokunmadan boşaltabilirsin
Sadece dilinle bir yaraktan alamayacağı tatları verebilirsin. Bunu söylerken çok ciddi bir tavır takınmıştı. Cinselliği keşfedememiş, sağdan soldan öğrendikleriyle kalmış kadınlar bunu bilmezler. Kocaları git gelden öte bir şey yapmaz işini bitirir yatar. Ön sevişmeyi yalanmak zanneder. Ki çoğuda ön sevişme yaşamamıştır belki de. Önemli olan büyük yarak değildir. Önemli olan renktir. Anlıyor musun dedi. Kadının beynini tatmin etmek onun sadece amını yada götünü sikmek değil beynine girmektir. Büyük yarak sadece anlık tatmin verir. Beyin ise daha seni gördüğünde sulanmasını sağlar. Kulağına öyle şeyler fısıldarsınki daha pantolon üstündeyken serçe parmağınla amına dokunman üstünde dolaştırman boşalmasına yeter. Ama siz erkekler bunu bilmiyorsunuz. Siz boya takmış hayatınızı onunla götürüyorsunuz. Dedi ve sustu. Suskunkuğu bozan kadir oldu eline aldığı reçel tabağından bir parçayı ayferin göğsüne damlattı ve yalamaya başladı. Bitirdiğinde ayferde iştahlanmıştı. Hadi dedi kahvaltıyı bitirelim. Madem bugün işe gitmiyoruz bari hakkını verelim

Kahvaltıyı bitirdik sigaralarımızı kahve eşliğinde içtik ve ben duşa gireceğimi söyledim. Kalktım banyoya gittim duşa girmeden işerken Ayfer kapıda belirdi beni izliyordu. Arkasında kadir. Gülüşüyorlardı. İşimi bitirip suyu açtım ayfer geldi yanıma. Beni sabunlamaya başladı.
Okşuyordu aslında sabunlamak denemezdi buna. Önce göğsüm peşinden sırtım. Taşaklarım bacaklarımı okşamaya/yıkamaya geldiğinde eğilmiş ve saksoya başlamıştı. Bir yandan benimkini yalıyor bir yandan bacaklarımı yıkıyordu. Sonra götüme geldi onuda sabunlamaya başladı . ve deliği. İçim bir tuhaf olmuştu. Kıvrandırmasını iyi biliyordun. Sonrasında kadir arkamda bitmişti anlamıştım. Ayferi kaldırdım ve öpüşmeye başladık. Kadir arka deliğe önce bir sonra ikinci parmağı sokmuştu. Beni eğdi ve
Hazırmısın dedi.
Birden yüklenme! Diyebildim sadece ve girmeye başladı. Off bu nasıl bir his. Aynı anda ayfer taşşaklarımı emmeye başladı. Suyun altındayım bir kadın taşaklarımı emiyor kocası içime giriyor. Bu nasıl bir zevk. Kadir hepsini köklediğinde hiç acı hissetmemiştim. Hani derler ya gözümde şimşek çaktı. Benim beynimde çaktı zevkin büyüklüğünden. Kadir git gele başladığında ben sadece duvara tutunuyordum. Sonra birden dur dedim. Ayferi yere oturttum. bacaklarını açtı bende amını yalamaya başladım. Ve götümü salladım. Kadir anlamıştı ve tekrar bir çırpıda girdi alışmış olduğundan çok hoşuma gitti.

Ve başladık. Ayfer konuşmaya başladı
Ohh SOK ONA KOCAKIM SİK ONU. AKŞAMDAN BERİ KAÇ KEZ GÖTÜMÜ SİKTİ AĞZIMA BOŞALDI SENDE ONU SİK OHHH. SENİNDE GÖTÜNÜ SİKTİ HADİ SIRA SENDE. BAĞIRT ŞU İBNEYİ
derken DURMA. DURMA YALA AMIMI PİÇ SAKIN DURMA BEN SÖYLEYENE KADAR DAHA AMIMI GÖTÜMÜ SİKECEKSİNİZ SULANDIR BENİ diyede bana söyleniyordu .

amını yalarken götüne de iki parmağımı sokmuştum biraz zor ama zevkli pozisyondu AMINI YALAMAYI BIRAKTIM DELİRİŞİNİ GÖRMEK İÇİN VE ELİNDEN ŞEKERİ ALINMIŞ ÇOCUK GİBİ Bağırmaya başladı
YALASANA GÖTVEREN. KOCAMA SÖYLERİM ŞİMDİ SENİ SİKMEYİ BIRAKIR PİÇ. Kendini kaybetmiş ne söylediğini bilmeden saçlarımdan tutup amına bastırıyordu Bu arada Kadirin içimdeki siki iyice şişmişti boşalacağını anlamıştım onu arkamdan çıkardım yanıma aldım 31 çekmeye başladım kısa süre sona boşalmaya başladığında yaladığım amın üstüne doğru olmasını sağladım ve yaladıklarımı tekrar kadirle paylaştım.
Ayfer hala tatmin olmamış bize bakıyordu kadiri yere yatırdım ve ayferi onun üstünde 69 yaptım. Biliyordum kadirin siki kalkmayacaktı. Ama ayferin amını yalamasını istiyordum. Ve istediğimide zorda olsa (yer darlığından) yaptım. Kadir şimdi ayferin amını yalıyor ve yapacağımı anladığı şeyden dolayı götünü parmaklıyordu. Bende ayferin ağzına vermiş muhteşem yalamasının tadını çıkarıyordum. Kalkınca ağzından çektim arkasına geçtim ve tekrar o siyah inciye girdim. Ve vurmaya başladım. Sikerken
– Söyle orospu bunumu istiyorsun ha söyle. Diye söyleniyordum. Ayferin hoşuna gitmişti. Belliydi.
– Bu ne ki bu kadar mı yapabiliyorsun beceriksiz ibne diyip gaza getiriyordu. Bu arada alttan da kadir hem dili hem parmaklarıyla ayfere çalışma halindeydi.

Ayfer inlemeye başladı ben hızlanmaya ayfer inliyor ben hızlanıyordum artık kendimi kaybettiğimde ayferin çığlıkları ve benim böğürmem kalmıştı sadece ve patlattım ne var ne yoksa ayfere. Yığıldık ikimizde. Kafanızda canlandırın bir banyoda, küvetin içinde üç kişi zevkin doruklarına ulaşmış yığılmış ve duş hala açık. Kendimize gelmemiz bir beş dakika filan sürdü. Sonrasında yatağa geçtik.

Ayferimin o an söylediği sözü hala kulağımdadır. GÖRDÜNMÜ HAYATIM. BEYNİNE GİRMEK DERKEN BUNU DİYORDUM.

Biraz uyumuşuz saat 14:30 olmuştu ilk uyanan yine ben oldum. Ve ayferin üzerine çıktım öpmeye başladım gözlerini açtı ve karşılık verdi. O kadar tatlı ve masum öpüşüyodu ki.

Onu kendi üzerime aldım. Sırtını, uzanabildiğim kadarıyla kalçasını okşamaya başladım. Dudaklarımız tekrar birleşmişti. Gözlerinden kadınlık fışkıran bu kadını nasıl bırakacaktım. Ve Kadir o çok şanslı bir erkekti. Dişiliği böylesine seven yaşayan ve erkekliği böylesine yaşatan bir kadına sahipti. Biz sevişmeye devam ediyorduk benimki kalkmış ve ayferinde sulanmaya başlamıştı.
Sen dedi. Seni aramıza iyiki almışız. Herkes bu kadar uyumlu olmayabiliyor. Ve sadece bizden bekliyor her şeyi ama sen beni siktin kocamı siktin ve kendini siktirdin. Boynunu yalamaya başlamıştım o arada. Ve devam etti.
Seni ilk gördüğümde umutlu değildim ama beni şaşırttın. Dilini kullanışın parmakların dokunuşun konuşman açıklığın umduğumdan çok daha iyi çıktın ve iyiki seni aramıza almışız tatlım dedi.
Sesimi çıkarmadım ve altıma altım göğüslerine indim bu sefer direk uçlarıyla ilgileniyordum. Emiyor sıkıştırıyor çekiştiriyordum. Hafif ısırıklar atmaya başladığımda ayfer bir yay gibi gerilmeye başlamıştı bile. Çok zevk aldığı alırken de vermek istediği belliydi. Tam bir sevgiliydi o. Aşağıya doğru kasık bölgesine doğru indim kusursuz vücudundaki amını üstüne. Orayı yalamaya başladım amına inmeden hani tam amının üstünde bel ile birleşen yer var ya orayı. Oradaki, sol tarafındaki sertliği kemiğinin orayı ve çevresini dişlemeye başladım. Ve yalamaya. Çok az çıkmış olan sakalımı sürttüm Ve aynısını sağ tarafınada yaptım
ve yine amının üstüne geldim o ince çizginin tam üstüne. Ve dillemeye hafifçe dişlemeye başladım ayfer çok kasılmıştı. Bir ara gözüm kadire kaydı baktım ele tutuşuyorlar ve ayfer kadirin elini kıracak gibi sıkıyor. Ben devam ettim işime bacaklarını ayırdım. Kabarmış am dudaklarıyla öpüşmeye başladım. Zevk suyunun tadını çok rahat alabiliyordum. Ayfer sadece kendini sıkabiliyor konuşamıyordu. Kilitlenmişti resmen. İkili elimle am dudaklarını ayırdım ve dilimi içeri soktum. Artık titremeye başladı.ve boşalıyordu. Öyle bir boşalma ki. Sanki işiyodu ve titriyordu. Durduramadık. 5 dakika sonra kendine geldi. Ve kocasına dönüp SENİ SEVİYORUM diyebildi. Bana ise SANA DA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. Sarıldık ve o uyudu.

O uyuduktan sonra biz kocasıyla içeri geçtik. Oturduk konuşmaya başladık. bize yaşattığın her şey için teşekkürler dedi. Ama bir kuralımız var. Bir kişiyi yalnızca bir seferliğine alıyoruz. Umarım yanlış anlamazsın. Ve bizden kimseye bahsetmezsin. Bir insan üzgün ama mutlu nasıl olabilir anlamıştım. Sorun değil dedim. Merak etmeyin. Burada yaşanan burada kalır.

Akşam üstü olmuştu artık. Saat dördü geçmişti. Gitmem yemek yemem ve dinlenmem gerekiyordu müsaade istedim. Kendi bırakmayı teklif etti. Kabul etmedim. Ve ayferin yanına gittim bir ufak buse aldım. Kadirle vedalaştım ve ayrıldım.

Daha sonraları ben ayrılana kadar mağazaya çok gelip gittiler beraber yemek yedik ama onlarla tekrar birlikte olmadım. Bu onların isteğiydi.

Bu çiftle yaşadıklarım bundan ibaretti. Bu hikayedeki tek yalan isimlerdi. Benim ismim gerçek onlarınki değiştirildi. Başka da ne bir yalan nede bir abartma var..Toplamda dört çiftle ilişkim oldu. Ve zamanla hepsini yazacağım. Görüşmek dileğiyle.

19 yorum

  1. slm ben Batuhan 05318801471zevk fantazi ve heyecan seven reel sex ile gerçek mutlulugu tatmak isteyen arzulu istekli ateşli mutsuz bayanlar kapali dullar arayabilir her türlü fanteziye varım Watsap carı sms

    YanıtlaSil
  2. slm 0537 355 00 06 faruk tanışmak isteyen evli çiftleri bayanları beklerim ister çağrı yapın isterseniz gizli no ile arayın tanisalim

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar ben ist dan levent 34 yaşında 1.80 boyunda atletik yapılı oldukça sosyal ve tam bir seks manyagiyim:) bu aralar içimde gittikçe Kabaran bir kadını kocasının gözü önünde çığlık çığlıga bağırtarak sikme arzusunu benimle gerçeğe dönüştürecek bir çift arıyorum. Oldukça bakımlı ve isinde gücünde biriyim gizlilik benimde tek prensibim. Yanlız hanımlarda arayabilir rica ediyorum pasifler aramasıN hadi arayın yıldızlara dokunlim:) 0532 153 83 50

    YanıtlaSil
  4. Selam BAYANLAR ist firat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi görmeyen evliliği hayatı sikici citti dürüst gizli lige güvene saygıya önem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan 546 251 95 85 unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul çiftler bayan arkadas arıyorum 5462519585 msj at tanisalim çağrı at ara seni zor durumda bırakmak isdemem 546 251 95 85 7/24 açık msj arkadaşı olabiliriz msj konuşabiliriz herşey seks de yil gece gündüz aramak msj atmak için çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum çekinmeyin 7/ 24 acik BAYANLAR yas sinirim yok

    YanıtlaSil
  5. Mrb ben Mustafa yaşım 28 İzmirliyim.Lisans mezunuyum.Benim gibi üniversite mezunu ya da konuşması düzgün doğu kökenli olmayan kişilerle sohbet etmek ve görüntülü konuşmak istiyorum.Entel kişiler tercihimdir.WATSAP,SKYPE,LİNE,WİBER OLURSA daha iyi olur.Telefonum:0544 463 1941.SKYPE adresim sertsex_31@Hotmail.com asla gaylar aramasın.özelim açık.ses tonu etkileyici olması şart ya da fiziği güzel olmalı.evli bayan olabilir.yaş kriterim 18-35 arası olursa mutlu olurum.zevkli dakikalar bizi bekliyor.asla yapışan rahatsız eden tip değilim.etrafında kız mı yok derseniz değişik kişilerle olmak hoşuma gidiyor.ASLA GAYLAR ARAMASIN.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba ben bodrumdan hakan arzulu istekli gizliliğe önem veren boşanmış veya evli bayanlar ile görüşebiliriz 0539 543 0534

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar...Masaj isteyen seven tek bayan veya ciftler.Sertifikali masorum...05052413878

    YanıtlaSil
  8. ismim doruk yaşım 28 muğlalıyım.BAYAN ARIYORUM.lisans mezunuyum.benim gibi kültürlü batılı bayanlarla biraz sohbet biraz aşk biraz sex konuşmak için buradayım.ses tonu önemli benim için.burada ne işin var derseniz sex sohbeti gerçekte yapmak kadar zevkli çünkü.yapışkan rahatsız eden tip değilim.arama derseniz bilinki asla aramam.18 ile 30 yaş arası tercihimdir.telefonum 0551 189 49 51 özele açık.watsap olursa daha iyi olur.skype da görüntülü de harika olur adresim doruk69_52@hotmail.com ASLA ERKEKLER VE GAYLAR ARAMASIN.

    YanıtlaSil
  9. Mrb AZGİN BAYANLAR ARAYİN COSALİM OZEL ACİK ANKARADAYİM REALDE UYAR 0545 571 52 00

    YanıtlaSil
  10. Merhaba arkadaşlar ben Ferhat Mersin'den 37 yaş tirciyim aslen urfaliyim 05412881621 sohbet edebileceğim bayan arkadaş arıyorum işte numaram 05412881621

    YanıtlaSil
  11. Slm ben ist akin. Yaş 29 boy 1.83kumralım resim kendi resmimdir. Evli bekar tüm mutsuz bayanlar beraber olmak isteyen bayanlar mutluluk garanti. Arayın tanısalım sadece istanbul sart degil işim gereği ortalama tüm türkiyeyi geziyorum abartısız net 23cm ve oldukca kalın.Evli ciftlerde 3. Arayanlar sadece bayanla konusmak kaydı ile arayabilirler. Gizlilik önemli karşılıklı olarak. Utanmak çekinmek yersiz ikimizde amacımızı biliyoruz. Reel sex icin 0544.414.42.44 mutlaka arayın bekliyorum telefonum mesgul olabilir aldirmayın msj atarsanız müsait oldugumda dönüş saglarım. Azgın bayanları bekliyorum sadece bayanlar. 0544.414.42.44 akinmertoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  12.  

    MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİM SRKTM VAR YAŞ 39 BOY 170 KİLO 80 PENİS 19 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ONCELIKLE BIRAZ KENDIMDEN BAHSEDEYIM SEKSI SEVEN DOYUMSUZ BİRİYİM SEKSI HERKES YAPAR HAYVANLARDA SEKS YAPIYOR AMA BANA GÖRE SEKS BIR SANATTIR HERKESDE BU SANATI YAPAMAZ YANI HERKESLE SEKS YASANAMAZ CÜNKÜ HERKONUDA UYUM OLMASI GEREKEN BIR OLAYDIR TEN RENGIYLE KAFA YAPISIYLA ALAKALI BIR DURUMDUR VE COOK HASSASIYET ISTEYEN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS ISTEYEN BIR DURUMDUR AYRICA TEMIZLIK KILIK KIYAFETE AGIZ SAGLIGINA VE EL AYAK TER KOKUSUNA COOOOK HASSASİYET GOSTEREN BIRIYIM KESİNLİKLE HER ONUME GELENLE SEKS YAPAN BIRI DEYILIM BU KONUDA COOOOK SECICIYIM EVET BURDA COOOOK INSANLAR ARIYOR EVLI CIFTI DULU EVLISI AKLINIZA GELECEK HERKES HER ARAYANLADA GORUSMUYORUM DEDIMYA KAFA YAPISI VE INSANIN ICININ ISINMASI COOK ÖNEMLİ CÜNKÜ ABAZA INSANLARI TUTKAL YAPISIK INSANLARI ASLA SEVMEM HELE CAHILLE UGRASMAK ÇOK ZOR UZAK DURSUNLAR BEN KENDIMI EGER KONUDA EGITMIS NE ISTEDIGINI BILEN NET KARARLI BAKIMLI OLGUN DUYGUSAL ROMANTİK MERHAMETLI DUYGUSAL BİR INSANIM KARSIMDAKI INSANIN GÜVEN VERMESI DEYIL GUVENILIR OLMASI COOK ONEMLIDIR BENIM ICIN KESİNLİKLE SEKSDE SINIRLARIM ASLA YOKTUR HERKESE UYUM SAGLAYAN BIRIYIM KIMI GURUP SEVER KIMI TEKE TEK SEVER KIMI AİLE İÇİ SEKS SEVER BEN HICBIR ŞEY AYIRT ETMEM HERSEYE VAR OLAN BIRIYIM SEKSDE SAPIK BIR INSANIM VE AYDIN ACIK GORUSLUYUM HERKONUDA EVET SIMDI YAZACAM SEYLER BIRAZ ARGO OLCAK AMA KIMSEDE KUSURA BAKMASIN LÜTFEN SEKS HEYACAN VE ADRANI FANTAZI CILGINLIK ISTEYEN BIR DURUMDUR YOKSA SEKSIN DORUKLARINI VE ZIRVESINI YAKALAMAK COOK ZOR OLUR YOKSA AM YALAMASINA GÖT DELIGI YALAMASINA AYAK PARMAKLARI KULAK MEMELIRI YALAMASINA BAYILIYORUM COOOOK ÖN SEVISME COOK ONEMLIDIR BENIM İÇİN SAATLERCE ANKARADA SINIRSIZ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KARISININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASINDAN COCUGU OLMAYIP HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR GOT DELİGİNİ BANA KÖPEK GİBİ YALATMAK ISTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ KÖPEK GIBI BANA YALATMAK ISTEYEN BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ GÖT DELIGININ ICINDE AMININ ICINDE HISSETMEK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI DUL BEKAR EVLI BAYANLAR DUSTA YATAKTA AYAKTA SANDELLEDE SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR KOL GİBİ YARRAGIMI AMINA SOKMAK DIYER TAKMA YARRAGIDA GOTUNE SOKMAMI VE SANKI IKI ERKEK SIKIYORMUS GIBI O ZEVKI YAŞAMAK ISTEYEN BAYANLAR KENDI YARRAGIMI AMINA SOKUYORUM TAKMA YARRAGIDA GOTUNE SOKUYORUM BU ZEVKI YAŞAMAK ISTEYEN ANKARALI BAYANLAR LEZBİYENLER  EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR HAMİLE KALMAK ISTEYEN BAYANLAR  DUL  BAKİRE  BAYANLAR  ARAYIN WATSAP VİBER LİNE BİP IMO VAR ANKARA HARİCİ ARAMAYIN     TEL  0541 504  39  29 TK 0541 504 39 29

    YanıtlaSil
  13. ANKARA SINIRSIZ SINIRSIZ SEKS ÖZGÜRCE HERŞEY merhabalar ben poyraz tolga ys 39 boy 170 80 penis 19 kalın damarli vücut atletik kilsiz bembeyaz seks konusunda biraz kendimi tanitayim dünyada encok sevdigim şey am yalamak köpekler gibi saatlerce hiç bıkmadan doymadan offff ve got deliği yalamak saatlerce got deligine dil masajı yapmak bayılıyorum hemde coook kulak memelerini emmek offf göğüs uçlarını emmek bayılıyorum ayak parkmaklarini emmek tek tek bayılıyorum penisi hemen amin içine koymayı sevmiyorum saatlerce doya doya ami yalamadan got deliğini yalamadan köpekler gibi dehşetle penisi asla amin içine koymam agzima bosaltana kadar agzima akitana kadar yalarim yalarim o dölleri içmesine bayılıyorum offff dünyada en güzel şey bir kadının bosaldigi zevk sularını ve dollerini içmek sevhetle damlasını bile yere akitmadan içmek anal sekse bayılıyorum amin içinde yarragimin saatlerce kalmasına bayılıyorum offff masaj yapmasını ve saatlerce oksamasina bayılıyorum seksde aceleciligi sevmiyorum penisi al hemen içine koy sevmiyorum saatlerce amini oksamadan göğüslerini oksamadan saatlerce amini yalamadan got deliğini yalamadan ayak parkmaklarini yalamadan kulak memelerini yalamadan emmeden asla penisi koymam asla ve önce agzima akitmadan agzima bosalmadan penisi asla sokmam önce agzima bosalacaksin sonra penisimi ister amina sokayım ister gotune sokayım ister ağzına saatlerce cook geç bosaliyorum 1 saate anca ve zor bosaliyorum bosalirken bagiriyorum ılık ılık sütlaç rengindeki sıvı dolumu of of ve boşaldiktan sonra 20 dakika kahve molasından sonra tekrar sekse adranaliye devam sabaha kadar devam yine am yalamaya got deliğini yalamaya devam köpekler gibi itler gibi köleler gibi yalamaya büyük bir zevk ile istah ile devam offf yalatin o güzel amciklarinizi doya doya doya fantazilere bayılırım domaltarak kucağıma otutturarak bacaklarıni omzuma alarak duvara dayıyarak offff köpekler gibi dehşetle sikmeye bayılıyorum bir amindan bir gotunden sikmeye bayılıyorum domaltim sacini ceke ceke kalcalarina vura vura tokatliya tokatliya sikmeye bayılıyorum saatlerce bosalmadan ve encokta amini got deliğini göğüs uçlarını cukalata veya bal sürerek yalamaya bayılıyorum offfff 69 pozisyonuna bayılıyorum bacağın arasında yalamaya bayılıyorum agzima oturup yalatan kadınlara bayılıyorum offf agzima akitan boşalan işeyen kadınlara bayılıyorum offff seksin herseyini seviyorum ya ben herseyini gurup sekse teke tek sekse lezbiyen sekse aile içi sekse bayılıyorum bir kadını tost yapmaya bayılıyorum yarragin biri önde biri arkada offf bayılıyorum anne kızın aynı anda amini köpekler gibi dehşetle yalamaya bayılıyorum iki buseksuel kadının aynı anda amini yalamaya bayılıyorum lezbiyen ilişkilerde kadın kadını sikerken bende onlara eşlik ederek köpekler gibi bana yalatmalarina bayılıyorum Evet sekde köle olmaya bayılıyorum bana herşeyi yaptirmalarina bayılıyorum çünkü aslalarim yoktur yoktur herşeye varım seksde herşeye aklına gelen veya gelmeyen herseyi seviyorum ya ben arabada seks evde seks ormanda seks tuvalette seks heryerde sekse bayılıyorum enest seksi sevenlere bayılıyorum coook doyumsuzum cook off evet ya aklıma gelen şimdilik bukadar am yalatmak got deliğini yalatmak bana yalata yalata yalata yalata yalata agzima boşalmak agzima akıtmak agzima işemek isteyen azgın bayanları seviyorum ankarali evli çiftler evli bayanlar dul bakire bayanlar lezbiyenler hadi bekliyorum ateşli dakikalara kocasıyla aynı anda sikilmek isteyen evli çiftler hadi bekliyorum heyacanli saatlere kesinlikle hamile kalmak isteyen bayanlar  gece  kocası yanında  olmayan  bayanlar  ara  gelirim MEZARA KADAR SIRDASLIK GÜVEN  MEDENİYET SAYGI  COOOOOK  COOOK  ÖNEMLİ KESİNLİKLE  WATSAP VİBER LİNE BİP IMO VAR ANKARA HARİCİ ARAMAYIN LÜTFEN  0541 504 39 29 TEKRAR  0541 504 39 29

    

    YanıtlaSil
  14. POYRAZ TOLGA ANKARA SEKS SEKS
    MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 39 BOY 170 KİLO 80 PENİS 19 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM �� �� �� �� �� �� NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM HAMİLE KALMAK ISTEYEN BAYANLAR kendi evinde masaj yaptırmak isteyen bayanlar evli ciftler evli bayanlar dul bayanlar yaş sınırım yoktur ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE BİP IMO VAR  0541 504 39 29  TEKRAR  0541 504 39 29

    YanıtlaSil
  15. BAYANLAR ıst fırat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi goremiyen evliliği sikici citti dürüst ve gizli lige güvene saygıya Onem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul evli çiftler BAYAN arkadas arıyorum 546 251 95 85 msj at çağrı at ara tanisalim seni zor durumda bırakmak isdemem msj arkadasida olabiliriz konuşabiliriz herşey SEKS değil gece gündüz ara msj at çağrı at çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum 7 / 24 Ozel E açık yas sinirim yok BAYANLAR 5462519585 olgun BAYANLAR bekliyorum evlı cıftler arayın

    YanıtlaSil
  16. k.marastan mert Maraş ve yakın illerden evli bekar veya dul bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır güvenebilirsiniz 05337272133

    YanıtlaSil
  17. Slm ben yavuz 28 yasinda 1.85 boyundayim...istanbul da oturuyorum...tamamen gizlilik ve karsilikli guven icerisinde gorusebilecegim bayan arkadas ariyorum...yasanan hersey aramizda kalicak...benim icin karsilikli guven cok onemli her sey sex degil tabiki yeri geldiginde arkadas yeri geldiginde cinsel yonden bir birimizi sexe doyurabilecegim bir bayan arkadas ariyorum eger gercekten ciddiysen 0505 056 86 39 ara tanisalim

    YanıtlaSil
  18. k.marastan evli bekar veya dul bayanlar arayın tanışalım gizlilik içinde görüşelim güvenebilirsiniz 0533 7272133

    YanıtlaSil
  19. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil